کور و کر و لال.......

♥♥LOVE TO LOVE♥♥

جملات عاشقانه و دلتنگی

کور و کر و لال.......

 
                                                             ورس 1 [ غفلت ]:
                                                  کفتار با لباسِ سگ // پرواز تو حصارِ تن
                                            دستام شلِ ماله زن // لَخت باز شد چشای من
                     پا به پا   ی من بیا ، جا تو شهرِ من بخر // کام به کام از هر سیگار ، جادو کن بلند بپر
                          صدای زنجیرا که وصلِ پای من بشون // پرم من از اینا نسلِ خوابِ بی نشون
                    این مردمِ پر از غرورُ ، از بچگی یادم دروغ // بفهم که خسته ام من محکومم به این غروب
         وصلِ به سقف ، پست و نعشه ، پرسه زن مسئولم به خانواده خرجشون // دستِ من به دستشون
                       تنها و بی کس ، غمخوار و بی ترس // میرم تو قلبِ شهرُ ، همرام نیـ هیچکس
                            مهم نیـ من میرم ، میدونم میشه رفت // گمیم قدِ هم ، بیرونم نیمه شب
       توی شهر چراغا خاموش ، رولی و علف دونه ها بارون // میکوبن تو شیشه اتُ ، تو باهاشون میگیری آروم


                                                              کروس [ صادق ]:
                                   چیکه چیکه بارون با زوزه های باد // تیکه های فکرم زیر بارِ خاک
                           صحنه های عمرم تو قلب چوب قاب // من یه روزی مُردم تا بسپارم به یاد


                                                            ورس 2 [ صادق ]:
             یه جمع لش دورِ هم ، یه بند حش گوشه لب // یه تن غرق توی وهم ، که یخ بست توی من
                               کور و کر و لال ، با مغزت راه برو // اون کوهُ کندُ باز ، یه بسته مالبورُ
                تنها دوست فابشه ، تو سر یه مغزِ فاحشه // یه دستِ زیرِ بالششُ ، فکرِ سمتِ راهِشه
                             که گیریم اونم رفت تو هفته روزِ هفت // این ته نداره نه ، بکن خیالُ تخت
        شخصا من تختم کمه ، مستم من هر شب خرِ // نبینم بُت تو من بشن که اَه.. اَه.. اَه.. رسما انه
                                             میبینی بغلی حسرتم // میرینم وسطِ فلسفت
                               شلوغی الکی سفسطه است // به عقیده ام اخوی دست نزن
                          جی اچ بی دیرینکم ، سالویا تریپم // نصفِ سالُ چش گود ، باقیشم گریپم
                                                    میرم به راه نو // که سوزنِ تو کاهِ گم
                                       این صحنه عشقِ خیلیاس // چو غلتِ جسمِ بی ریاست

 

www.mymelody.ir/file/download.php

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: